مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی تا 18 فروردین ماه 1401 تمدید شد

منطقه

وب سایت خبری هفته نامه منطقه ویژه منطقه آزاد ارس-جلفا

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی تا 18 فروردین ماه 1401 تمدید شد

  • 18:54

 

 
 مهلت ارسال آثار تا 18 فروردین ماه 1401 تمدید شد
  
 
دبیر دومین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی جلفا در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خبر داد .

"مهدی کیفری علمداری "دبیر دومین جشنواره استانی  نمایشنامه خوانی جلفا در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره اظهار کرد: باتوجه به شروع پیک ششم کرونا و همه گیری مجدد ویروس کرونا آیین اختتامیه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی به دهه سوم اردیبشهت ماه 1401 موکول شد . 

وی در ادامه ضمن دعوت از حضور و  شرکت همه گروههای نمایشی در سطح استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی تا پایان وقت اداری 18 فروردین ماه 1401  تمدید شده است . 

کیفری علمداری گفت:دومین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی با محوریت 1- تولید، پشیبانی هاومانع زدایی ها(تولید و اشتغال با کالای ایرانی و رفع موانع ) ،2.سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، 3.ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،4. آسیب های اجتماعی(اعتیاد،طلاق،کودکان کار و خیابانی و...) 5.کتاب و کتابخوانی  6.کرونا و مقابله با آن (زندگی در شرایط بحرانی و مقابله با آن ، کرونا و آسیبهای اجتماعی ) در دهه سوم اردیبهشت ماه 1401 برکزار خواهد. 

این  رویداد هنری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا و با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و همکاری بخش خصوصی ، موسسه فرهنگی و هنری دنیز اومودلو و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جلفا برگزار می شود. 

برای مطالعه متن فراخوان دومین جشنواره نمایشنامه خوانی  اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تماس با من

  • ایمیل: mantagehpress@gmail.com
  • تلفن: 04134792632
  • فکس: 04134792632
  • موبایل: 09143338404
  • آدرس پستی: ایران-تبریز-میدان منظ ریه-اول بلوار مهدیه-پلاک314

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.